2009. december 17., csütörtök

Nyerteeeeeeem….

Igazából ez még önmagában nem hír, nagy netes nyereményjátékos vagyok, szerintem elég gyakran szoktam is nyerni, ám a nyeremény általában mozijegy, nem pedig ehető dolog. Ellentétben ezzel.

08_30 002

Persze egy rendes gasztroblogger nem eszik/iszik olyan szutykokat, mint amit most hozott nekem a posta, és mindig 70-os csokoládéból maga állítja elő a forró csokit. De akkor én nem vagyok rendes gasztroblogger. Most legalábbis biztosan nem. Mert ezt meg fogjuk inni az emberrel (méghozzá igen jóízűen). A banánosakat ő, én a  többit.

Na jó a  többinek a nagyobbik részét.

2 megjegyzés:

szepyke írta...

Hááááááááát, gratulálok!:)))

Ha jól látom most mindenki forró csokit kap, ha vendégül megy hozzátok!:)))

Maxi írta...

Ez tök jó! Gratulálok!