2013. szeptember 29., vasárnap

Csirkés taco

IMG_9043

Az egyik Sarah-videóban láttam hasonlót, de vele ellentétben én nem bírom a csípőset, úgyhogy kicsit megszelídítettem a fűszerezést.

Hozzávalók:

  • lágy kukoricatortilla (kisméretű, nekem 12 darab volt a csomagban)
  • csirkemellfilé, szeletekre vágva (40-50 dkg)
  • retek (2 csomó)
  • újhagyma (1 csomó)
  • olívaolaj
  • 1-2 lime (attól függ mennyi leve van)
  • taco-fűszerkeverék
  • só, bors
  • 1-2 avokádó

A retket és az újhagymát vékonyan felkarikázom, egy tálban összekeverem egy fél lime levével, 1-2 kanál olívaolajjal és egy kevés sóval. A maradék lime-levet egy másik tálban összekeverem 2 kanál olajjal és 1-2 evőkanál taco fűszerrel. Belerakom a húst, és kb. 10 percig állni hagyom.
Grillen vagy grillserpenyőben átmelegítem a tortilla-lapokat, és tálalásig konyharuhába csomagolom. Oldalanként pár perc alatt megsütöm a húst. A húst csíkokra vágom, az avokádót megpucolom. A tortillalapok közepén villával szétnyomok egy kis avokádót, rápakolok pár csirkehús-darabot, és kanalazok rá a retek-salátából.

nálunk 3 taco volt az adag, úgyhogy ez 4 személyes adag. Ha nincs kéznél avokádó, egy kanál tejfölt lehet kenni a hús alá.

0 megjegyzés: