2013. szeptember 28., szombat

“30 nap vackok nélkül”

Kitaláltam magamnak egy “emberkísérletet”, aminek nyilván én leszek az alanya, mert kicsit elegem van magamból, hogy (leginkább) uzsonna és tízórai címszóval mennyi vackot vagyok képes elpusztítani.

Úgyhogy most 30 napon át nem fogok feldolgozott szarokat enni. Ez dióhéjban az elhatározás. Azaz semmi hamburger, smarties, pogácsa a büféből és hasonlók.

Nyilvánvalóan nem fogok kenyeret sütögetni magamnak, meg tésztát gyúrogatni, az ilyen magamnak kitalált csacskaságokon kívül van ezer dolgom, és amúgy sem kívánom az egész napot a konyhában tölteni. Úgyhogy vannak dolgok, amik “beleférnek”: bio majonéz, bio ketchup, száraztészta, bio csokoládé, ropogós rozsos kenyér… ezeknek majd megosztom az összetételét. Meg azokat is persze, hogy miket főztem/ettem, és mikor volt olyan, hogy húúúúú most ettem volna valami gagyiságot, de nem (t)ettem.

2 megjegyzés:

Anazar írta...

Remek elhatározás!! Sok sikert!

Lilla írta...

köszi