2012. január 6., péntek

Karácsonyi menü – a befutó

A végeredmény, ami mindenkinek megfelelt:

  • almás zellerkrémleves zellerchips-szel, majd megszerzem a  receptet és reprodukálom, mert nagyon jó volt
  • sült kacsa (semmi extra), gránátalmás lilakáposzta, és sütőben sült  cikkekre vágott burgonya (aka kastély burgonya, mint nemrég kiderült)
  • pár órával (egy Aladdinnal és egy kis alvással) később: profiterole, laktózmentes tejszínhabbal töltve és csokoládéöntettel lelocsolva (abszolút minimalizmus, csokoládé és tejszín összeolvasztva)
  • én nem szoktam se szaloncukrot se túl sok aprósüteményt enni, maradtam a mákos bejglinél, Levinek meg volt gesztenyés, ha már allergiás a mákra és a dióra is (abszolút kategória-győztes apám a bejglijével).

És nem híztam se karácsonykor se szilveszterkor. Roppant elégedett vagyok magammal.

1 megjegyzés:

Dulmina írta...

Az a leves nagyon jól hangzik, imádom a zellert! Várom a receptet.