2014. április 30., szerda

Néhány elmaradt recept – “Végigfőzni a Meatless-t”

Van pár recept, amit megcsináltam, lefotóztam (vagy nem), de még nem került fel a blogra, és rendes recept formájában szerintem nem is fog. Vagy mert nagyon régen főztem meg, és már nem is emlékszem, hogy pontosan mit változtattam meg, vagy mert olyan pepecselős volt, hogy kb. kizárt, hogy még egyszer nekifussak, vagy mert nem lett elég jó ahhoz, hogy lefotózzam.

Zöldséges-árpás pite – Vegetable and barley potpie

Jó volt, és biztos, hogy nem árpával csináltam, hanem quinoával, ezért változtattam a folyadék mennyiségén, de rég nem emlékszem a pontos számokra.

Spenótos gnudi zsályás vajjal - Spinach Gnudi with Sage Butter

Lefotóztam, de minek. Nem szép. Mondjuk nagyon finom. De rémesen pepecselős. Spenót pucolás, gőzölés, kinyomkodás. Ricottából a felesleges nedvesség kinyomása. Nudli készítés. Aztán éjszakára a hűtőbe. Zsályás vaj, megfőzni. Ááááá. Nem hiszem, hogy még egyszer nekiállok.

Omlett spárgával - Omelet with Asparagus, Greens and Pecorino

Itt kicsit változtattam, rukkola helyett bébispenót és pecorino helyett parmezán került bele. Ez volt a hűtőben. :-)
De rémesen nézett ki, ronda lett a “félbehajtás”. Szerintem túl vastag volt az omlettem. És arra jutottunk, hogy a frittatát jobb szeretjük. És könnyebb is fotózni

0 megjegyzés: