2012. december 13., csütörtök

Szendvics + saláta

IMG_8422

Most már én is elkezdek készülni a karácsonyra (utolsó zh is lement, juhu), de amíg feltöltöm a hűtőt és a kamrát, közzéteszem azt a pár receptet, ami az elmúlt 1-2 hét terméséből kimaradt.

A múltkori hagymaleveshez hasonlóan ez is a DM-es Alnatura szakácskönyvből van (megfőztem a zöldséges marhagulyást is, nagyon jó). ez igazán egyszerű “recept”, főzni is alig kell.

Ami a tányéron van:

  • madársaláta, dió, (aszalt áfonya*) + dresszing
  • a dresszing: olívaolaj, mustár, balzsamecet, juharszirup/méz
  • (magos vagy) barna kenyér szeletek kicsit megpirítva
  • és a kenyér közt “feljavított” májkrém – vettem egy jobb küllemű (és összetételű) májpástétomot, egy kis hagymát felvágtam, egy kisebb almát meghámoztam, és kis kockákra vágtam. Egy kevés vajon mindkettőt kb. 5 percig pároltam. Miután kihűlt, belekevertem a pástétomba.

*a recept szerint madársaláta + dió + aszalt áfonya, a képen nincs áfonya, mert nem vagyok túl nagy rajongója az aszalványoknak.

0 megjegyzés: