2013. január 17., csütörtök

DIY– “kiállítás a falra”

IMG_8498

Ez egy régebben eltervezett projectem volt, most végre sikerült megvalósítani.
Szeretem a falon a képeket, szép órákat (egyszer remélem lesz egy Vitra Nelson Sunburst Clock Multicolor órám), domborműveket… Ahhoz, hogy értékeljek valamit, és megérdemelje, hogy kikerüljön a falra nem feltétel, hogy drága legyen, mert nálunk minden van, dédapám festette akvarell, lepréselt szárazvirág, az én diploma kiegészítő oklevelem, 300 forintos ikeás tükör (aminek sárgára festettem a keretét, hogy jobban menjen a dohányzóasztalhoz), kinder tojásban található mini puzzle, agancs… Annyi az elvárásom, hogy ne tucat-áru legyen.
Ez nem az :-)

Akármerre megyünk, Levivel mindig lapítunk pénzérmét azokkal a nagy tekergetős dobozokkal. Már elég sok összegyűjt belőlük, de a fiókban bujkálnak. Arra gondoltam, hogy jó lenne megmutatni őket, vagy legalább egy részüket.

Az egész összerakása kb. 5 perc volt, a fúrás még 5 perc.

Mi kell hozzá:

  • amit ki akarunk “állítani”, ez nekem 6 lapított mintás pénzérme
  • olló/sniccer
  • ceruza, vonalzó
  • vastag papír amire ragasztunk (ez azt hiszem egy 120 ft-os A/4es lap az egyik hobbyboltból
  • képkeret, én az IKEÁ-ban vettem, ez a négyzetes igazán vitrin-szerű, jó nagy mélysége van, domborúbb dolgokat is bele lehet tenni.
  • azt hiszem szivacs-ragasztó a neve, hobbyboltból van, 500 Ft alatt van egy nagyon sok kis négyzetet tartalmazó ív, 2 oldalán ragad, és van egy kis vastagsága, ami az íves tárgyak ragasztásánál jól jön, és szép, hogy elemeli az érméket a háttértől.
  • a felrakáshoz, fúró, tipli, csavar vagy kampó

A szürke kartont méretre vágtam, elé raktam a paszpartut, ráraktam a pénzérméket, és miután megtaláltam a megfelelő elrendezést, darabonként 2-2 kis ragasztódarabbal felragasztottam őket. Lezártam a képkeretet, fúrtunk egy lyukat, és kész.

0 megjegyzés: