2010. szeptember 13., hétfő

A mai konyhai tevékenységem:

(eddig)

  • elcseszett csokis minimuffin – nem hajlandó normálisan kijönni a papírból
  • a maradék tésztát egymásba rakott két muffinpapírban, tepsin akartam megsütni. az egész cucc szétfolyt. ment a kukába, én meg kiakadtam
  • megégettem a mikróban 15 dkg kekszet és 8 dkg vajat
  • aztán elcsesztem egy cheesecake muffint. ‘valszeg’ ehető, de nem vendég-kompatibilis és most arra lenne szükség
  • közben persze összemaszatoltam minden edényt és cm2-t a konyhában, még a szekrényajtón is nyers muffintészta volt
  • elraktam 4 üveg zöldparadicsomot savanyúságnak. kíváncsian várom, hogy jó lesz-e
  • este még kinéz egy rizottó-főzés….

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Lilla!
A héten felmentés van főzés alól!
A héten Lilla NEM főz, hanem férjhez megy :)
Ha mégis sikerül valami szupit összedobni nagyon fogok/unk neki örülni!

Zsuci írta...

Bizti nem akarsz inkább sétálni egyet? :-)

Amúgy ilyen napjai mindenkinek vannak... kicsit másra kell átkapcsolni.

Bori írta...

Legyinteni, mást csinálni, elmenni enni valahová :-)

GasztroRéka írta...

A héten lesz a nagy nap?! Hát akkor n sütögess hanem készülj arra!
Ilyenkor egyébként le kell feküdni, és nem csinálni semmit.:)

Lilla írta...

:-D

Névtelen írta...

Tipp:Ha kihűlt a muffin akkor kell a papírt levenni róla.

Lilla írta...

akkor is rajta maradt a papíron a fele... sajnos nem ezen múlt.

Névtelen írta...

Akkor meg azért, mert 13-a volt. Nekem hidegen még mindig lejött.