2013. április 7., vasárnap

Alma-eper smoothie

smoothie

A múltkor kb. egy hétig szinte minden nap ezt reggeliztük. Na jó én ezt reggeliztem, Levi pedig valami “komolyabbat” és mellé elszürcsölt ebből egy adagot.
Az amúgy nem annyira szuper eperből is jó lesz (és most még könnyű nem annyira szuper eprekbe belefutni).
És szerintem sokkal jobb, mint a hűtőpultokban található banános-mangós-nagyon-édes smoothie-k. De én nem vagyok édesszájú.

Hozzávalók:

  • 25-40 dkg eper
  • 1 nagy alma (én a zöldet szeretem), meghámozva, a magháza kivágva
  • 2-3 evőkanál joghurt (lehetőleg görög)
  • narancslé

Az almát és az epret összevágom, egy magas edénybe teszem, hozzáadom a joghurtot és kb. egy pohár narancslevet. Összeturmixolom. Ha nagyon sűrű, narancslével hígítom.

2 pohárnyi lesz belőle, a pohár mérete a felhasznált eper mennyiségétől függ :-)

0 megjegyzés: