2011. november 26., szombat

Adventi koszorú - 2011

Kicsit több mint egy nap kellett az idei adventi koszorú elkészítéséhez – szokás szerint hosszú technológiai szünetre volt szükség. Szalma alapon piros-fehér dekoráció, afféle skandináv dizájn.

Mi került a koszorúra:

  • 4 fehér gyertya gyertyatüskével rögzítve
  • piros/bordó szalag – levágtam 4 rövidebb darabot, ezeket körbetekertem a gyertya alsó részén, hogy eltakarják a gyertyatüskét, és 1-1 gombostűvel rögzítettem az átlapolt végeket. 4 hosszabb darabból pedig kamu-masnit csináltam, és 1-1 gombostűvel beszúrtam a gyertya elé (a közelin látszik is a masni közepénél a gombostű). Drótszélű szalaggal érdemes dolgozni, mert az arra áll, amerre mi akarjuk :-)
  • két méretben fehérre ill. pirosra festett papírgolyók. A golyó nem teljesen igaz, mert a bennük lévő lyuk nem megy végig. A lyukakba faragasztóval (aka hobbyragasztó) félbetört fogpiszkálót ragasztottam (hegyes véggel kifelé), és 2 rétegben befestettem hobbyfestékkel (akrilfesték). A festéshez kell egy darabka hungarocell, vagy papírdoboz (árral kis lyukakat kell bele ütni), hogy legyen mibe beleszúrni a száradó darabokat.
  • kis fehér csillagok – levegőn száradó gyurma. Különböző felületeken kinyújtottam, kis csillag alakú kiszúróval csillagokat szaggattam belőle, majd egy napig száradni hagytam. Végül ragasztópisztollyal felragasztottam. (egy részükbe fogpiszkálóval csináltam lyukat, azok majd a karácsonyfára kerülnek).
  • Ennyi. A golyókat a gyertyák közé csoportosítottam, a csillagok pedig a közökbe kerültek.

3 megjegyzés:

Kreatív konyha írta...

Tetszik ez a skandináv dizájn. Nálunk a tavalyi adventi koszorú lesz, szégyen és gyalázat, de a tavalyi még mindig annyira tetszik, hogy nem csináltam mást :)

Bianka írta...

Nagyon tetszik, szeretem a letisztult formákat

Lilla írta...

köszi