2014. március 5., szerda

Fattoush fetával – “Végigfőzni a Meatless-t”

Újabb elmondhatatlanul sok munkával járó recept… Eltartott vagy 5-6 percig. Ha valaki lassabban pucol hagymát és darabol, lehet hogy 10 percre lesz szüksége. Durva, mi?

Hozzávalók:

  • 1 vörös vesebab konzerv, átöblítve és leszűrve
  • 1 kígyóuborka
  • pár szál friss petrezselyem
  • 1 evőkanál citromlé
  • 2 evőkanál olívaolaj
  • feta
  • 1-2 evőkanál apróra vágott lila- vagy salotta hagyma
  • bors (só – nekem elég sós volt a fetától)
  • 2 (teljes kiőrlésű) pita

Miközben elkészítem a salátát, a pitákat pirítóban átmelegítem. Egy tálban összekeverem a hagymát, a citromlevet és az olívaolajat. Az uborkát meghámozom (nem muszáj, de én jobb szeretem meghámozva), és vastagon felszeletelem, majd negyedelem a szeleteket. Az uborkát és a babot a hagymás keverékhez adom. Petrezselymet vágok bele, kicsit megborsozom és fetát morzsolok bele. Végül hozzáadom a falatnyi darabokra vágott pitát, összekeverem, és tálalom.

2 adag lesz belőle.

Amúgy a fattoush arab kenyérsaláta.

0 megjegyzés: