2012. november 8., csütörtök

Avokádós-kéksajtos hotdog

Szépen összeraktam a hotdogomat, leraktam a lapos tányérra, aztán az oldalára gurult, szétmaszatolva a tányérra a gondosan kinyomott majonéz-csíkot. A másodikkal már ügyesebb voltam, elővettem ezt a tányért, amiben nem tudott sehova sem gurulni. Há. Végül úgyis én nyerek.

Ez még mindig nem az, amit az iskolai büfében árulna hotdog néven. Sokkal jobb. Bár szerintem sosem ettem az iskolai büfében hotdogot.

Hozzávalók:

  • 1 darab 15 dkg-os elősütött bagett* vagy bármi hasonló kifli, legyen egyenes
  • 2 főre virsli, vagy ami sokkal jobb kisméretű német grillkolbász
  • 1 érett avokádó
  • citromlé
  • snidling
  • kevés gorgonzola (vagy más, morzsolható kéksajt)
  • majonéz

A kolbászt/virslit és az elősütött bagettet megsütöm a sütőben. Az avokádót felkockázom, egy tálba teszem, meglocsolom egy kis citromlével és villával kicsit összetöröm. Vágok bele snidlinget, és belemorzsolok egy kis darab gorgonzolát. A bagettet keresztben két darabba vágom, és mindkét darabot keresztben bevágom (de nem vágom át teljesen, hogy azért nagyjából kulturáltan lehessen enni), belerakom a virslit/kolbászt, megpakolom az avokádóval, és nyomok rá egy kis majonézt.

*szerintem sokkal jobb elősütött bagettet venni a hotdoghoz, mint hotdogkiflit. azok annyira vackok. persze ha lenne a sarkon egy francia pék, akkor rendes bagettet vennék munkából hazafelé, de ez a lehetőség jelenleg nem adott.

2 hot dog lesz belőle (ami felénk azért 2 adagot jelent)

0 megjegyzés: