2013. július 22., hétfő

Szoborpark – Memento park

Azt hiszem, csak kommentár nélkül a képek. Talán csak annyit, hogy miért akartam megnézni.
Bár sokszor vén szatyornak érzem magam (csak annyit mondok: mobiltelefon nélküli néhány tv-adós gyerekkor, és Trabantba szerelt gyerekülés). És dohányfüstös koncertekkel tűzdelt egyetemi évek. Sőt, első évben még a folyosókon dohányoztak az emberek a K épületben. durva, mi? Pedig ez már a 2000-es években volt.

A kiállított szobrok közül egyre emlékeztem, a Kun Béla + hajó alakú bádogemberek a Vérmezőről. Hát igen, sokat jártam oda játszótérre a nagymamámmal. Levi pedig annyit tudott, hogy Osztyapenkó zászlós fickó. Én mondjuk nagyobbra számítottam. Nagyobb Osztyapenkóra. Meg amúgyis nagyobb szobrokra.

Bár igazából nagyon vicces képaláírásokat tudnék kreálni a képekhez.

IMG_8851

IMG_8854

Ugye, hogy Hans Solo?

IMG_8856

IMG_8857

Baseball :-)

IMG_8859

Nyilván a klónhadsereg, más nem is lehet.

IMG_8861

“pfff…ó anyám…”

IMG_8863

IMG_8870

Én mondtam, hogy baseball-oznak

IMG_8877

0 megjegyzés: