2010. január 1., péntek

Karácsony, Újév, dolgok…

Cseppet elhanyagoltam a blogot az elmúlt másfél hétben, pedig nem így terveztem, de ide menni, oda menni stb…. így jött össze. Pedig csomó dologról akartam inni, azon nyomban frissen, de aztán sosem volt hozzá erőm, mire eljutottam a számítógéphez.

image

Az első, hogy 24-én délelőtt a moziban indítottuk a napot. Imádok ovisokkal mozizni, nagyon jó, ahogy izgulnak meg hangosan teszik a megjegyzéseket. Gyerek persze csak nálunk nem volt, a többi néző nagymama/nagypapa/apu egy/kettő/három gyerekkel. mondjuk mást nem is lehet várni, mert az új disney rajzfilmet, A Hercegnő és a béka-t néztük. amióta tudom, hogy lesz eza  film, vártam ezt a napot. Az a helyzet, hogy elégedetlen vagyok a mostani animációs filmekkel. Szarok. tucatáru az összes, ahol béna a történet, és a látványra mennek rá, a kritikák is kb. erről szólnak, hogy húúúú az autóverseny milyen volt a verdákban, vagy a nemtommelyikben milyen jó szőrt rajzoltak. Újabban a 3D-s filmek terjedésével ez még tovább fokozódott. ami szerintem nem jó, mert a film történetmesélés elsősorban. Ráadásul nekem nézhetetlen a  3D, kipróbáltam, és nem ment. Túl nagy a dioptria-különbség a két szemem közt, ezért nem áll össze a kép rendesen, és fejgörcsöm lesz tőle. Felejtős technológia. A Hercegnő és a béka más mint ezek, hagyományos, kézzel rajzolt mesefilm, nagy jó dalokkal, remek történettel, olyan hőssel, amire felnézhetnek a gyerekek (és a nagyobbak is). És a főhősnő imád főzni, és saját éttermet akar nyitni! Már meg is van a gasztro-vonal is, bár nem ettől remek a film. Aki kicsit is szereti az animációs filmeket/a régi Disney klasszikusokat, az menjen és nézze meg.

image

A másik ami eszembe jutott, a társasjátékok. Mi gyakran játszunk, nő is a gyűjtemény, most is sok darabbal gazdagodott. Azt hiszem bemutatom majd a friss, és a kevésbé friss szerzeményeket. Játszani jó, és szerencsére már nem csak a Monopoly és a Ki nevet a végén közül lehet választani. Olyan játékok is vannak, ahol kevés a játékosok közti interakció, mindenki csendben gyűjtöget és fejleszti a fejlesztenivalót, így a party kisebb eséllyel torkollik veszekedésbe (nagy előny!).

Persze főztem is, meg fotóztam is, előbb utóbb kikerülnek  azok is a blogra.

4 megjegyzés:

Csenge írta...

A Verdák az tök jóóóó, tele van pojénnal :-)))))))
Egyetértek amúgy, sajnos nagyon silány az utóbbi időben a felhozatal.. :-( Leszámítva a Shreket (bár abból is inkább az első rész), "Némó nyomában"-t vagy az "Elvitte a víz"-et... Haláli, bár ezek meg inkább nagyobbaknak szólnak..

Csenge írta...

Akarommondani poénnal :-))))

Lilla írta...

én a verdákat untam. igazán újranézős úúááá-s számítógép animációs szerintem a hihetetlen család, a lecsó, és a shrek 1. hirtelen ennyi. pedig láttam kb. az összeset. ja és a bogár élete, az mondjuk nagyon régi, de akkoris

Csenge írta...

ÍÍííí a Lecsóóóó :-))))) Jaj tök igazad van, az is toplistás darab! Anyu majd szívrohamot kapott, amikor megnézettem vele is... éppen felbukkant ugyanis a teraszon egy igazi egérke... :-))) Aztán megkérte, hogy kapcsoljam ki. Szegény, parányit azthiszem elment a kedve tőle. :-))

A bogár élete alapmű!! ;-)