2013. október 25., péntek

“30 nap vackok nélkül” – 22. nap

reggeli:
ropogós rozsos kenyér, hagymakrém, tea, narancslé
tízórai:
csokis keksz
ebéd:
pestos tészta paradicsommal (házi pesto!)
uzsonna:
paprika
vacsora:
ropogós rozsos kenyér, hagymakrém, póréhagymaleves
pót-vacsora:
hasábburgonya

Na ez azért vicces volt. Este negyed 12kor kezdtem el krumplit pucolni és hasábburgonyát sütni, mert annyira megéheztem, és csak ez volt itthon ami az étrendbe beilleszthető volt.
Mondjuk amúgy elég fogyi-nap volt, szerintem belefér. És amúgy is az evés kell a létfenntartáshoz (meg móka is persze), nem pedig gyengeség, és a fogyókúra megszegése, és mint ilyen üldözendő és káros és ciki és juuuuuuj.

Tegnap olvastam, hogy “Egy kutatás még azt is kimutatta, hogy az édességet teljesen száműzők 65 százaléka elhízva végzi”. Mert kompenzálnak a rossz érzés miatt. Az elmúlt szűk egy hónapban sokkal több csokoládét ettem, mint valaha és nem híztam egyáltalán. Hurrá a csokinak!

0 megjegyzés: