2010. április 8., csütörtök

Született tehet(etlen)ség

Zsuci és Mandy dobott meg ezzel, hogy áruljak el magamról egy-két dolgot. Köszi, hogy gondoltatok rám.

Elvileg a “szabályok”:

1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5. Kitöltöm a tesztet.
6. Megnevezem kitől és mikor kaptam, és kirakom a blogomba.

A továbbadást kihagyom, ahogy elnéztem, körbejárt már.

  • Becenév: általában nincs, ha “gyogyi” vagyok, a helyzet súlyosságától függően Lillus, vagy Lilluka (ez utóbbi a gyakoribb)
  • Lakhely: Budapest, XI. kerület, de volt sokáig a III. és Pomáz is.
  • Születési hely: Budapest
  • Magasság:168 cm (jóga után szerintem 170)
  • Névnap: nemtudom, február valami.
  • Testvérek: öcsi, hugi.
  • Foglalkozás: itthon okosodom, néha irogatok, és sajnos még néhább rajzolok csak.
  • Anyanyelv: magyar
  • Beszélt nyelvek: az angol, és rohadt sok németórán voltam, valószínűleg ha nagyon akarnám viszonylag rövid idő alatt megtanulnám.
  • Gyűjtemény: könyvek, sci-fik, szakácskönyvek, fanatsyk (ez a kategória a legsoványabb).
  • Cipőméret: szerintem csalnak vele, gimiben volt, hogy 40es cipő kellett, de 39 tuti, most 38, sőt nagy ritkán 37.
  • Iskola: okleveles építészmérnök (elhibázott döntés, az elmúlt 1 év fényében), most meg web-programozást tanulok.
  • Kedvencek: mégis milyen kategóriában? Számítógépes játékban pl. az AOE és AOM és a Settlers sorozat.
  • Zsebpénz: mivel nem én vagyok nálunk a kenyérkereső, mondjuk rá, hogy kapok.
  • Álom: valami kis karrier féle, és egy passzív ház nem a világ végén, mert utálunk sokat utazni. Ja és lefogyni 53 kilóra.
  • Háziállat: anyáméknál van egy kutya, akit nagy lelkesedéssel tömök kutyakeksszel. Amúgy nincs és nem is lesz, elég súlyos az allergia-helyzet.

0 megjegyzés: