2009. augusztus 8., szombat

Fetás-baconos sült tészta

fetasteszta1

Szeretek főzni, de nem szeretek (mindig) a konyhában tölteni napi több órát. A tésztaételeket ezért is szeretem, mert változatosan és gyorsan el tudom őket készíteni. Ritkán választom a sütőben összesütött változatokat, mert jobb szeretem, ha a tészta ’cuppogós’ marad, és nem issza be az összes mártást tálalás előtt. Ez most egy kivétel volt.

fetasteszta2

Hozzávalók:

  • 40 dkg spagetti
  • 25 dkg feta
  • 6 szelet bacon
  • 3 dl tejszín
  • só, bors
  • reszelt sajt a tetejére (ezt nem mértem)

A tésztát megfőzöm, és közben elkészítem – a nem túl bonyolult – mártást. A bacont felkockázom, és kisütöm (ha szükséges, teszek alá egy pici olajat), hozzáöntöm a tejszínt, felforralom, majd kicsit megsózom, borsozom. A fetát nagyon apró kockákra vágom. Előmelegítem a sütőt 200 fokra (alsó felső sütés). A kifőtt, lecsepegtetett tésztát összekeverem a tejszínes mártással és a fetával. Tűzálló tálba teszem, a tetejére reszelt sajtot szórok, és addig sütöm, amíg a sajt megpirul a tetején.

4 fős adag. Eredetileg a női lapozón.

A magyar underground egy gyöngyszeme: Boogie Mamma…

3 megjegyzés:

szepyke írta...

A kaja tökéletes a zenét meghallgattam!:DD

Lilla írta...

:-)))

Eva írta...

Csak hallgathassuk már az új Boogie Mamma albumot...mióta várom már...és főleg egy jókis lemezbemutató koncertet :)