2009. augusztus 24., hétfő

Halfilé paradicsommártással

halfile2

Ennél a receptnél azért a lustaság győzött, és darált paradicsom konzervet használtam, de akinek van türelme a paradicsom hámozáshoz – magtalanításhoz - apróra vágáshoz, az készítse friss paradicsomból.

Hozzávalók:

  • 60 dkg tengeri halfilé (ez pangasius volt)
  • 40 dkg darált paradicsom konzerv
  • 1 gerezd fokhagyma
  • bazsalikom
  • kakukkfű
  • oregano
  • csipet cukor
  • olíva olaj
  • provance-i fűszerkeverék

A sütőt 200-220 fokra előmelegítem. A halszeleteket egy tepsibe fektetem, megszórom provance-i fűszerkeverékkel, meglocsolom kevés olívaolajjal (só nélkül süljön!), és megsütöm. A paradicsomkonzervet egy kis fazékba öntöm, bazsalikommal, kakukkfűvel, oreganoval, a zúzott fokhagymával, csipet cukorral, és sóval fűszerezem. Felmelegítem, és a tányérokra szedett halfilére kanalazom.

4 fős adag. Eredetileg a női lapozón.

1 megjegyzés:

Mézigörl írta...

Szuper! Ki lesz próbálva! :-D Képzeld! Egyik este végig olvastam a blogodat, annyira tetszik a stílusod, Lilla! Jókat kacarásztam!