2011. április 1., péntek

(at least)-5-a-day: 32. nap

Tömeg: 63,9 kg.

Reggeli: 2 szelet ropogós rozsos kenyér, sajt, uborka, narancslé (2 egység)

Ebéd: ananászos csirke, hasábburgonya, túró rudi (1 egység)

Uzsonna: műzliszelet

Vacsora: kókuszkrémes zöldség, rizs, kevés kesudió (2 egység)

Összesen 5, és 64 alatt, jéhú, csak állandósulhatna is, ami szerintem még nem most fog megtörténni. Elintéztük este a heti nagybevásárlást, már csak egy kis zöldségre lesz szükség, és megvagyunk jövő péntekig. Szoktam nézni az előttem-mögöttem lévők kosarát, és mindig ledöbbenek pár dolgon. Szerintem túl sokan túl sok alkoholt isznak (há egy 99%-os absztinens szájából ez viccesen hangzik, de főzéshez én is használok mindenfélét), rohadt sok az álegészséges cucc (ilyen-olyan “gyümölcsjoghurtok” és társai), és az a sok cukor… OMG… végiggondoltam, hogy a mi egy hétre beszerzett cuccainkból miben van cukor (nem vettünk cukrot, több hétre elég az a kb. másfél kiló, ami itthon van, és csokoládét sem vettünk, mert van itthon abból is elég, és nem figyel itthon több csomag gumicukor/keksz és hasonlók, egy csomag zabfalatok van): light majonéz (nem ellenőriztem, de valószínűsítem, hogy van benne egy kevés, nem eszem nyers tojást, tehát nem keverek sk majonézt, így marad ez a ‘guilty pleasure’), elősütött ciabatta (nem volt ciabatta lisztkeverék, ezt sem ellenőriztem, de gondolom van benne valami minimális mennyiség), és 3 tubus cukrozott sűrített tej (dulce de leche, jéhú). Ennyi. Jah ha már itt tartunk, a mars, twix & társai nem ‘csokik’, hanem ‘candy bar’-ok. Nem szeretem, amikor valaki csokinak hívja. Cukor és hidrogénezett növényi zsír. Levi egyik legnagyobb gasztro-traumája, hogy ezeket egyesek/egyes népek palacsinta-tésztába mártva olajban megsütik. Totál borzongó arcot vág, ha szóba kerül/meglátja. :-)

2 megjegyzés:

mandy tarragon írta...

Az én kedvenc bevásárlós élményem, amikor a 3 zacskó krumpliszirom meg chips mellett ott figyel a norbikenyér :)

Lilla írta...

jaja az is jó :-)