2011. április 4., hétfő

(at least)-5-a-day: 35.nap

Tömeg:65 kg.

Reggeli: 2 szelet ropogós rozsos kenyér, sajt, uborka, narancslé (2 egység)

Ebéd: ciabatta, sajt, avokádó, rukkola (2 egység)

Desszert: Nigella-féle kapucsínó-muffin, kivételesen nem fehércsokis krémmel, hanem étcsokissal (csak az volt itthon), összese 3 darab.

Vacsora: paradicsomos-rukkolás hamburger, paradicsomsaláta (2 egység)

Teljes csőd, ez a három napja tartó hízás. Levi szerint őrült vagyok a naponkénti méretkezéssel és a kiakadással, de én akkor is ki vagyok akadva. Eddig olyan szépen mentek a dolgok, most meg káosz van és pánik (részemről legalábbis). Próbáltam megállni a hétvégi csokoládés-sütemény sütést, de nem ment, úgy tűnik rá van állva a testem arra, hogy vasárnap délután valami krémeset (lehetőleg csokisat) kell majszolni. És nyilván a 2 nap alatt elfogyasztott ipari mennyiségű ciabatta sem segített a dolgokon, hiába ettem meg mellé egy szekérnyi zöldséget. Mondjuk nem is volt sem átlagos, sem ideális a hétvége, szombaton nagyrészt suli volt, vasárnap meg Levi reggeltől az esti focimeccsig dolgozott. Ez erősen befolyásolta a kajákat, és egyenes úton vezetett a sok kenyérféléhez és taco-hoz.

Legalább a hamburgersütésben ismét előrébb léptem. (nagyon arcoskodónak fog hangzani, de már egyre nehezebb fokozni a dolgot).

3 megjegyzés:

szepyke írta...

Lesz a héten a Bridget Jones a TV2-n... :))))) Ezt csak úgy írtam, nem volt semmi szándékom vele!:))

Lilla írta...

:-)

Formanek Csenge írta...

Pályázat Gasztrobloggereknek!

Keressük a legjobb tokaji borecetes recepteket!

A Tokaji Borecet Manufaktúra Magyarországon egyedülálló módon kiváló minőségű tokaji borokból készít borecetet. A magas minőségű alapanyagokra garancia, hogy a szakmai berkekben is elismert Tokaj Nobilis borászat borait használjuk fel boreceteink készítéséhez.
Célunk, hogy kiváló alapanyagként hozzájáruljunk az Ön ételei magasabb minőségéhez!

Receptversenyünkre gasztrobloggerek jelentkezését várjuk, akik tokaji borecettel készült fogásokkal indulhatnak. Jelentkezés esetén postázzuk teljes mintapalettánkat, ezek segítségével kell az ételeket elkészíteni. A legjobb recepteket kiválogatjuk, és készítőjük nevével egyetemben publikáljuk egy Magyarországon elsőként megjelenő borecetes kiadványban.

Részletek:

http://tokajiborecet.hu/hirek/palyazat-gasztrobloggereknek