2011. március 19., szombat

Tortellini paradicsomszósszal

Kép nincs, mert nem sikerült normálisan tálalnom, csúnyán összemaszatoltam a tányért, annyira meg nem vagyok türelmes és buzgó, hogy átrakjam egy másikba…

Szoktam időnként tortellinit venni, gyorsan összecsapok mellé egy zöldséges szószt, és máris megvan a vega-hétköznapi-villámebéd. Ja igen, vega, mert mindig ricottás-gorgonzolásat választunk, szerintem jobb, mint a húsos vagy gombás, a spenótos pedig miattam felejtős. A fél kilós csomag elvileg 3-4 adag, nálunk mindig 4, a sok zöldséggel mindig elég szokott lenni, úgyhogy megkaphatja a diétás kaja titulust.

Hozzávalók:

  • 1 teáskanál olaj
  • 1 hagyma
  • 5 dl passzírozott paradicsom
  • (fokhagyma)
  • zöldfűszerek, szerecsendió
  • só, bors
  • pár szem fekete olajbogyó
  • 25 dkg tortellini
  • reszelt sajt

A hagymát apróra vágom, és pár percig sütöm az olajon, majd felöntöm a paradicsommal, esetleg nyomok bele 1-2 gerezd fokhagymát, zöldfűszerekkel, sóval, borssal, szerecsendióval fűszerezem. 10-15 percig rotyogtatom, hogy egy kicsit sűrűsödjön, és a hagyma krémesre főjön. Végül belekeverem a karikákra vágott olajbogyót és az időközben megfőzött tortellinit, és sajttal megszórva tálalom.

2 fős adag.

0 megjegyzés: