2011. május 8., vasárnap

Tsoonami + Lotus Cafe

image

Kb. másfél hónapja kaptam egy emailt, hogy ha szeretném, tesztelhetem a tsoonami.hu-t, amihez némi költőpénzt is adnak. Már egy ideje vettem náluk egy gasztronómiai vonatkozású kupont, de csak most pénteken sikerült beváltani.

De miről is van szó…

A tsoonami egy közösségi vásárlásos oldal, azaz mindig van pár akció, ezek néhány napig-egy hétig élnek, és jelentős, 50-75%-os engedményt jelentenek. Mindegyiknél megvan, hogy hány eladott kupon után lesz aktív (ez kb. 10, nem elérhetetlen mennyiség), és mikor jár le az adott promóció. A vásárlás menete a következő: pikk-pakk lehet regisztrálni – facebook account is jó – majd ha van szimpatikus ajánlat, a netes könyvvásárlásnál egyszerűbb módon megvenni a kupont (én a bónuszból fizettem, a rendes fizetési módok:

  • internetes fizetésre alkalmas bankkártya(az OTP rendszerét használják)
  • Banki átutalás (internetes vagy hagyományos)
  • Közvetlen banki befizetés)

Majd miután jóváíródik náluk a pénz, elküldik a kupont, amit ki kell nyomtatni (fekete-fehérben ofkórsz). Az adott helyen aztán csak ezt a kinyomtatott kupont kell átadni, és máris lehet élvezni a kávét/színdarabot stb.

Szerintem egyszerű használni, az ügyfélszolgálatot szerencsére nem kellett tesztelnem :-). Tök szimpatikus, hogy facebook account is jó hozzá, nem kell újabb jelszó és felhasználónév. Ami nem tetszik annyira, hogy kicsit kevésnek találom a gasztro-akciókat, még egy csomó egység van a számlámon, amit elköltenék, de mostanság csupa színházjegy, meg bébiszitter meg ilyenek vannak. Ahol a kupont beváltottam, ott is minden teljesen flottul ment, nekem teljesen működőképesnek tűnik ez a dolog. Tényleg ez az egyetlen negatívum, hogy több evős-ivós akciót szeretnék! :-)

És mit próbáltunk ki…

Két kávé és két bio-óriás isler a Lotus Cafe-ba (ami így 400 HUF volt az 1200valamennyi helyett).

WP_000045

Többféle fűszer közül lehet választani, amivel a kávét ízesítik, mi mindketten az őrölt koriander mellett döntöttünk (mindegyik kis üvegben van, meg lehet szagolgatni, lehet hogy ki fogok valamit hagyni, amire emlékszem: chili, gyömbér, tea massala, kardamom, koriander), a tetejére fahéjat illetve kakaót szórt a szárit viselő leányzó. Nagyon finom, nem tolakodóan fűszeres cappuccinot kaptunk. Az isler a kupon szerint bio volt, a csomagolásából ez nem derült ki, de persze attól még lehet az, és végül is ez nálunk azért nem mindenekfelett álló szempont*. Amikor elmentünk, még kaptunk pár spéci indiai immunerősítő cukorkát. Komolyan már ezért elmente elmenni, elég egzotikus volt mindkét fajta (és még a kávé és az isler is jó volt). És én a másodikhoz, az erősebb ízűhöz túl nyuszi voltam. A gyengébbik egy sima nem erős indiai fűszerkeverék volt, szopogatós (de nem édes!) formában, a másik viszont gyakorlatilag “csirke tikka massala” cukorka, curryvel, mazsolával, mindennel.

Abszolút megérte elsétálni az Oktogonhoz a kávé+süti+vicces cukorka kombóért. Amúgy mindenféle ayurvedikus cuccot (szépségápolási termékek is!), hastáncruhákat, ékszereket is árulnak.

*kivéve: leveskocka, ketchup. Már egy ideje a DM bio leveskockáját használom (már a szaga is teljesen más, mint a Na-glutamátos sz*roknak), most ketchupöt is vettünk tőlük, és hát sokkal jobb. Sokkal. Paradicsom íze van, nem cukor. Nekem a nagyon édes dolgok csípik a torkom (tudom, egy “csoda” vagyok), ez nem csípi, a tápanyagtáblázat szerint lényegesen kevesebb cukor van 100 g-jában, mint a szokásos mindenhol kapható 2-3 félében.

0 megjegyzés: