2011. október 14., péntek

Almás káposztasaláta

Hasonló ehhez, de mégsem ugyanaz.Gyomorkímélőbb (nincsen benne nyers hagyma), és édeskésebb (és nem a cukortól, mint az eredeti verzió, amit én következetesen mindig hozzáadott cukor nélkül csinálok, hanem az almától).

Köretet kerestem a corn flakes-be panírozott csirkecsíkokhoz (kivételesen nem hasábburgonyát akartam mellé, mert mégiscsak zsírszegény diétán vagyok), és ezt találtam a marthastewart.com-on.

Hozzávalók:

  • 1 zöld alma apró kockákra vágva (nem kell meghámozni, csak kivágni a magházát)
  • kb. 3 maréknyi vékony csíkokra vágott lilakáposzta
  • citromlé
  • majonéz
  • tejföl (vagy tejföl és joghurt vegyesen)
  • só, bors

Egy tálban összekeverek pár kanálnyi majonézt és tejfölt kb. 1 evőkanálnyi citromlével, és beleforgatom az almát (így nagy eséllyel mindenhol bevonja az öntet és nem fog megbarnulni). Belekeverem a káposztát, és ha szükséges adok még hozzá tejfölt/majonézt. Végül sóval és borssal ízesítem.

2-3 adag.

0 megjegyzés: