2015. február 21., szombat

DIY - Tábla

Régóta akartam egy táblát, amire krétával írogathatok. Egyrészt nyilván minden csacskaság kell, ami a DIY meg lakberendezős oldalakon lépten-nyomon megfordul, másrészt tök jópofa, és a fekete jól néz ki a fehér falon.

Az alap: fehér bútorlap, házikó formájúra szabva (körben le van élfóliázva), a hátuljában van két süllyesztett excenteres akasztó, hogy tutira vízszintesre lehessen állítani. Nagyon szép stabilan fekszik fel a falra (két lyuk, tipli, és kis menetes kampó).

Ami még trükkös: krétatartó polcnak egy IKEÁ-s fogantyút szereltem fel (BLANKETT a neve, 1500 pénzért adnak belőle kettőt).

Volt itthon táblafóliám, nos azt nem ajánlom senkinek. Nehéz felragasztani, nem fog rajta jól a kréta… Vettem aztán festéket, és megcsináltam “rendesre”.

tabla21

Ami kellett: nyilván az alap, amit festünk. Mivel a bútorlap nem ideális festési alapanyag, a táblafesték előtt – biztos-ami-biztos–, két rétegben lealapoztam (sima hobbi boltos alapozófestékkel). Majd száradás után jött két réteg táblafesték.

Az összes réteg előtt maszkoló szalaggal leragasztottam a tábla élét, befestettem, elmentem kimosni az ecsetet, majd leszedtem a szalagot.

És igen, ez a heti menü :-)

0 megjegyzés: