2012. szeptember 25., kedd

Kell egy uzsisdoboz!

uzsonna1

Mandy hirdetett egy játékot, amire majd pont én nem fogok benevezni… Nagy tízórais-uzsonnázó vagyok. És még helyes dobozkáim is vannak hozzá. És pont mostanában határoztam el, hogy az m & m-ről (mogyorós, mert az kevésbé édes!), elmozdulok az értelmesebb alternatívák felé.

Ez most abszolút lusta verzió, mert nem én készítettem a hummuszt (de tudnék, például így) -  lusta is vagyok, és igazából pont jó adag a bolti, és az íze is tetszik (ami ugyanezen cég padlizsánsalátájáról már nem mondható el, az kifejezetten rémes).

Ami kell hozzá:

  • valamilyen mártogatós, jó sűrű legyen, ez fontos. Azt könnyű enni, és ennek a fajta doboznak van átjárás a két oldala közt. A dobozból nem folyik ki az étel, de egyik rekeszből átmehet a másikba – úgyhogy nem árt ha sűrű. Mi kerüljön a dobozba: hummusz, avokádókrém, zöldfűszeres túrókrém, tojáskrém (ennek erős a szaga!), padlizsánkrém…
  • csíkokra vágott zöldség, vagy keksz a tunkoláshoz: répa, uborka, zellerszár, tele keksz, korpovit.
  • és nem árt egy megfelelő doboz. Egy ideje a Tescoban árulják egy új-zélandi cég termékeit. Ez a honlapjuk, nekem olyan van, ami a belinkelt oldalon. Van kétszintes kerek doboz a joghurt + müzli pároshoz (annyira jó! használom is gyakran), a legmenőbb a sokrekeszes külön szósz-tartós salátás doboz. A műanyag BPA-mentes, úgyhogy elvileg teljesen biztonságos.

A képen lila répa van. nagyon jópofa :-)

1 megjegyzés:

mandy tarragon írta...

Szuper, főleg ez a lila répa :)