2013. december 27., péntek

Sült camembert paradicsommal és spagettivel

Idén is lehet(ett) Alnatura szakácskönyvet “szerezni” a DM-ben, úgyhogy nyilván az elsők közt lőttem egyet magamnak…
Ez az első recept, amit kipróbáltam belőle, jó kis villám-ebéd volt december 23-án a takarítás-ajándékcsomagolás-fadíszítés közben.

Hozzávalók:

  • 1 kisebb guriga camembert
  • 4-5 paradicsom
  • 2-3 zsálya levél
  • 1 gerezd fokhagyma
  • olívaolaj
  • só, bors
  • 14-16 dkg spagetti (én teljes kiőrlésű durumspagettit szoktam venni)

A sütőt előmelegítem 220 fokra (légkeveréssel) és egy fazékban vizet melegítek. A sajtot kicsomagolom, egy kis (tapadásmentes) tepsire teszem, a tetejét kereszt alakban bevágom, és a fehér kéreg nagyját eltávolítom (maradjon egy kis pereme). A fokhagymát megpucolom, a zsályával együtt apróra vágom, és a sajt tetejére szórom. A paradicsomot felkockázom, a sajt köré szórom, meglocsolom egy kis olívaolajjal, sózom, borsozom. 15-20 percig sütöm - a paradicsom kezdjen el pirulni és a sajt legyen folyékony. Közben megfőzöm a tésztát, és elosztom két tányérba. A sajtot kettévágom, és a paradicsommal együtt a tésztára teszem. Azonnal tálalom.

2 adag lesz belőle.

0 megjegyzés: