2012. március 25., vasárnap

Csirke paradicsommal és olajbogyóval

teszta2.jpg

A Pinteresten jött szembe ez a recept (itt van az eredetije), jópofa dolog a Pinterest, és elégedett vagyok magammal, mert a food-táblámra berakott receptek közül már egy csomót megcsináltam.
A hús egyébként nagyon finom :-) és gyorsan elkészül.

Hozzávalók:

  • 30 dkg csíkokra vágott csirkemell-filé
  • 1-2 evőkanál vaj
  • 0,5 dl fehérbor
  • 1 hagyma
  • fél kaliforniai paprika
  • 1 egész-paradicsom konzerv
  • 1 marék zöld olajbogyó
  • 1-1,5 dl tejszín
  • 2 gerezd fokhagyma

A hagymát finomra vágom, a paprikát felkockázom. A konzerv paradicsomlé-részére nem lesz szükség, az egész paradicsomokat lecsöpögtetem és felvágom. Felhevítem a vajat, a húst addig sütöm, amíg kicsit megpirul, majd mellédobom a hagymát és a paprikát. Pár percig sütöm, majd belenyomom a fokhagymát, hozzáöntöm a bort, és belekeverem a paradicsomot. Lefedve 10 percig főzöm, majd hozzáadom az olajbogyót és a tejszínt. Pár percig forralom, tésztával tálalom.

2 nagy / 3 kisebb adag.

1 megjegyzés:

Felhőlány írta...

Igazán kedvemre való tészta! Vittem! :)