2011. szeptember 9., péntek

Szendvics csirkefalatkákkal

szendvics1

Mandy recept-rajzolós játékot hirdetett, ezt a rettentő bonyolult és eredeti szendvicset pedig nem fényképeztem le, mert nem akartam nekiállni a munkahelyi ebédlőben Levi telefonjával a procedúrának. Inkább lerajzoltam.

És akkor jöjjön a vallomásos része a dolognak: van, hogy nincs kedvem főzni, pláne nem macerás, fél konyhát összemocskoló dolgokat. Nem is értem, hogy ennél, hogy vállaltam be a ciabatta sütést, valószínűleg ha a közelben árulnának hosszúkás, puha, megfelelő minőségű zsömlét nem teszem (egy puhább, hamburger-zsömle állag szerintem jobban megy ehhez a szendvicshez, mint a ciabatta), a csirkefalatkánál viszont az egyszerű megoldást választottam: bolt a sarkon, zacskó csirke nuggets, be a sütőbe, 10 perc sütés, megfordítás majd még 10 perc. Puha zsömlével gyakorlatilag olyan, mint a McChicken.

Én csak fogyasztás előtt raktam össze, az irodában átmelegítettem a húst, majd jött a majonézes kenegetés, és “összeszerelés”.

Hozzávalók:

  • 1 szimpatikus zsömle (akár hamburgerzsömle is, bár szerintem jobb valamilyen hosszúkás fajta)
  • majonéz
  • csíkokra vágott jégsaláta
  • 4-5 csirke nuggets

A zsömlét kettévágom, megpirítom, mindkét oldalát megkenem majonézzel. Az alsó felét megpakolom salátalevelekkel, rárakom a nuggets-eket, végül rányomom a majonézzel megkent tetejét.

1 fős adag.

2 megjegyzés:

mandy tarragon írta...

köszi a nevezést :) Ez egy jó szendvics, tetszik.

Lilla írta...

és sütőben sütöttem a csirkét és light majonézt használok, szóval fitness :-)