2011. május 20., péntek

Nagyon sokadik születésnap…

… és végre nem én csináltam a saját születésnapi tortámat. Van pár előnye ennek a gasztroblogger-dolognak, Levire is ragad egy-s-más (a koszon kívül). Enni korábban is szeretett, de már abszolút bevonható a főzési folyamatba, és simán megcsinált egy szuper epertortát és két nagy adag sloppy joe-t egyedül. Én csak megéleztem neki a kést, és csökkentettem a cukormennyiséget a tortában (a 20 dekát 7-re módosítottam, és így lett jó, ja és nem lekvárt került bele, hanem édesítetlen friss eperpüré, az eredeti elég száj-összeragasztóan édes lehet).

IMG_6994

Sloppy joe – hugi szerint bolognai-s hamburger. Inkább lecsós-bolognais, nagyon finom, da legközelebb szerintem több paradicsom és kevesebb paprika lesz benne. Még maszatosabb, mint a hamburger :-)

IMG_7007

És az epres spiráltorta. Receptek hamarosan, végül egy vicces dolog, a gyertya, amit a tortára vettem (és nem hiszem, hogy én vagyok az egyetlen, aki ezt tortába szokta döfni):

gyertya

Alapvetően nem hiszem azt, hogy egészségkárosodásom lesz attól, hogy pár ilyen gyertya pár percre bele van döfve a tortába, de akkor is. Ha már úgyis tortába döfködik, nem lehetne nem veszélyesre csinálni? És a figyelmeztetés nincs rajta túl nagy betűkkel, és ugyan ki olvassa el? Ott van a többi tortagyertya között. Bár ezek után abban sem vagyok biztos, hogy azok alkalmasak a tortával való érintkezésre. Legközelebb megnézem a boltban, mit írnak a kis alátéteseken….

És még műanyag órát is kaptam (na az sem volt egyszerű), végre újra hordhatok órát. Ez a fém-allergia nem valami nagy fun. Sőt.

0 megjegyzés: