2013. július 7., vasárnap

Pesto-s tészta sült csirkével

Eredetileg nem is akartam megírni ezt a receptet a blogra, mert hogy nincs benne semmi extra, meg amúgy is, csak egy hétköznapi rögtönzés volt a hűtőben található maradékokból. De aztán arra jutottam, hogy valakinek lehet pont erre a kis semmiségre van szüksége, amikor összeráncolt szemöldökkel áll a hűtő előtt, hogy “na, ma mi a fenét főzzek…”

Ami a kétszemélyes ebédbe került:

  • 1 sült csirkecomb
  • kicsit kevesebb, mint fél üveg pesto
  • 3 közepes paradicsom, kimagozva, feldarabolva
  • 3-4 evőkanál tejszín
  • 10 dkg tészta

A csirkecombot lebőröztem, a húst kis darabokra vágtam. Egy kisebb fazékban összeforraltam a húst, a paradicsomot a pestot és a tejszínt, majd összekevertem az időközben megfőzött tésztával.

Ennyi. 2 adag ebéd másnapra, villámgyorsan.

0 megjegyzés: