2013. szeptember 29., vasárnap

“30 nap vackok nélkül” – 1. nap

reggeli:
2 ropogós rozsos kenyér, vaj, sajt, uborka, narancslé
tízórai:
kölesgolyó (köles, földimogyoró, kukoricadara, olaj, só)
ebéd:
csirkés chowder (raguleves, én főztem)
uzsonna:
kefir
vacsora:
egy “pain au chocolat” a “á table!”-ben (optimista vagyok ezzel kapcsolatban, hogy lisztből, vajból, tojásból volt, állományjavítók és hasonlók nélkül)
és egy tejeskávé a Starbucks-ban (se cukor se szirupok, csak kávé és csak tej),
és otthon a maradék leves

Délután volt egy éhenhalok-mélypontom, amikor rendes esetben lementem volna a boltba szerezni valami ennivalót, de ismerve a felhozatalt, ez most kb. még egy kefir lehetett volna, amihez nem volt kedvem, úgyhogy éhesen dolgoztam. Este pedig a Starbucks-ban, ha akartam volna se választhatom a Pumpkin Spice Lattét, mert ki tudja mi van a szirupban, amit használnak. De “szerencsére” nem szeretem. :-)

2 megjegyzés:

Szofi írta...

Én ittam pumpkin spice lattet. Nem sokat vesztettél :)

Lilla írta...

rendszeresen csinálok itthon Levinek, de én meg se kóstoltam soha, mert utálom a fahéjat, a szegfűszeget és a sütőtököt édesen. :-)
azt hiszem ez a pumpkin spice latte ilyen love-or-hate lehet. elképesztően hatalmas rajongótábora van.
egyébként kérdezte is a csaj, hogy éééés ittunk-e már ilyet. biztosan azért mert megosztó :-D