2014. március 25., kedd

“365 nap vackok nélkül” – 12. hét

12_het

Két mérföldkő történt az elmúlt x hétben:

  • rájöttem, hogy nem bírom ki 365 napig tortillalap nélkül, csinálni nem fogok, adalékmentes meg nincs, szóval tortillalapot veszek, megeszem és kész. A kenyérkérdést megoldottam, van olyan elősütött bagett, ami megfelelő és néha veszek egy-egy gyökérkenyeret, a hamburgerzsömlét meg magamnak sütöm.
  • a múltkor volt egy elhajlásom, turó rudi guru. Kaptam, és nem tudtam Levinek ajándékozni, mert mogyorós volt… Hát nem éri meg az a sok adalék. Mondjuk én azon ritkaságok egyike vagyok, aki bármeddig el tud lenni túró rudi nélkül. túlértékelt, túlhájpolt vacak.

Két és fél hónap után először jártam gyorsétteremben. Ittam egy latte-t. :-)
Ezzel a házi hamburgerzsömle-dologgal most már eléggé kimaxoltam a házi burger-készítést. És végre megkóstoltuk a Bajor sörözőben is a burgert. Húúúú nagyon jó.

Jah, Lilla vagyok, hamburgerfüggő.

0 megjegyzés: