2009. november 2., hétfő

Napi elégedetlenség

Rendeltünk a neten 3 lámpát, leginkább azért, mert sehol sem találtuk azokat a típusokat, amit a gyártó katalógusában kinéztük.

Eddig maximálisan jó tapasztalataim voltak a netes rendelésről, és házhoz szállításról, igaz eddig csak könyveket vettem így (plusz egyszer házhoz szállították a rettentő nehéz kókuszmatracunkat, de azt nem futárcég hozta, hanem a matracbolt emberei).

image

kép innen

Na a jó tapasztalatoknak most szakadt vége. Az egy dolog, hogy a lámpások elcseszték a címzést, és pénteken 20 km-rel odébb, anyámnál csöngettek a csomaggal, mert figyelmen kívül hagyták, hogy a számlázási és a szállítási cím nem ugyanaz. Oké megesik az ilyen, bár a számítógépes űrlapok mellett kicsit érdekesen hat. Mindegy. Nem szereltünk hétvégén lámpát, ezen túltettük magunkat.

Hétkör jött egy SMS, persze aludtunk még (megjegyzem a szállítás 8 és 17 óra közt valamikor történik meg), hogy csomagom jött hívjam vissza a számot. Később visszahívtam, megmondták, hogy ha minden jól megy 10-ig megjönnek. Ezzel nem is volt hiba, kb. 10-kor csöngettek. Első elégedetlenségem: nem nézhettem bele a csomagba, hogy egyben van-e, mielőtt átveszem. ß@& #&$ߣ¤! 73 ezres csomag volt törékeny lámpákkal! Mi a francért kell nekem látatlanban aláírnom, hogy a csomagot épségben átvettem?!  Kétszer kértem meg a fickót, hogy segítsen behozni  a lakásba a folyosóról, mert én egyedül nem tudom (mellesleg ő sem egyedül hozta fel a csomagot, a másik tag a  fizetésre és az aláírásra elpárolgott). Ezt válaszra sem méltatta, totál elengedte a füle mellett. És köszönés nélkül elviharzott, engem pedig otthagyott az ajtóban, egy akkora csomaggal, mint egy becsomagolt felültöltős mosógép elfektetve. Az volt a mázlim, hogy az egyik szomszéd pont ekkor jött haza, és segített behozni.

Most bontogatom, és ellenőrzöm a lámpákat. Az első egyben van…

És kedves GLS futárszolgálat, menjetek a fenébe!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez valóban nagyon bosszantó tud lenni, de ha higgadtan végiggondolod az egészet, akkor beláthatod, hogy ez csak így működhet. Persze segíteni azért tudott volna, de nem feladata, és ha előtte nézeteltérésetek volt az aláírás miatt...
anett

Lilla írta...

nem nevezném nézeteltérésnek a kósza kérdésemet, hogy belenézhetek-e fizetés előtt.
és ha hoztak már neked házhoz bármi nagy cuccot, sütőt, matracot akármit (mert nekem igen) akkor tudhatnád h be szokták hozni a házba kérés nélkül.

timus írta...

Szerintem jogod van ellenőrizni, sőt sok webáruház kifejezetten írja, hogy a futár jelenlétében meg kell nézni, hogy minden rendben van-e odabenn. Nem is értem, hogy mondhattak ilyet...
Az pedig, hogy válaszra sem méltat, bunkóság. Ennél még az is jobb, ha azt mondja, h nincs benne a szolgáltatásban. De a legjobb lenne ha szó nélkül segítene. Bunkók és szabálytalanok.