2015. január 16., péntek

Lazacos kosárka

lazacoskosarka1

Karácsonykor csináltam ezt az előételt – igazából mást nem is fogok megosztani az erősen minimálisra fogott főzésemből, zacskóban sült csirkecomb, kelkáposzta-gránátalma saláta, mascarponés pohárkrém volt még az asztalon, de a többiről még a telefonnal sem készítettem képet.

A főzés és az építészet találkozása, ide is kell vízszigetelő réteget beépíteni, nem csak a lapostetőbe. Hihihi :-)

A kis tésztakosárkákat az IKEÁban vettem, de a céklakrém-lazac-csíra pirítóson is megállja a helyét.

Ami a kosárkákba került

  • először a nedvesség elleni szigetelés: kis darab jégsaláta (hogy ne ázzon el a kosárka és ropogós maradjon…)
  • céklakrém (sült cékla, só, olívaolaj, kevés majonéz, pürésítve)
  • füstölt lazac
  • retekcsíra

A céklakrémet előző nap megcsináltuk, de csak fogyasztás előtt fél órával állítottuk össze az egészet.

Mivel én ebből az egészből pont a lényeget nem szeretem, villával összenyomott avokádót és koktélparadicsomot kaptam.

0 megjegyzés: