2009. július 14., kedd

Váci utca – ó te jó ég….

Ma kb. 3/4 11kor a Váci utca Fővám tér felőli végében jártam. Ezen a részen inkább éttermek  kifőzdék vannak, amikben leginkább turisták esznek. Aztán viszik a hírünket szerteszét. Eddig sem akartam egyik ilyen egységben sem fogyasztani, de amit ma láttam, az kicsit megdöbbentett. Abban tudok csak bízni, hogy nem vendégek voltak, hanem dolgozók, mert ha nem, akkor… Két leányzó reggelizett, kenyeret, paradicsomot stb.-t láttam az asztalon. És egy hatalmas doboz margarint. Miért nem vajat? És ha vendég volt akkor miért nem kicsi, egyesével csomagoltat? És ha nem vendég, akkor az egész konyhán nincsen vaj? Mivel készülnek akkor ott bizonyos dolgok…. Minden étlapon szokott azért olyan tétel szerepelni, amibe vaj kell… Mert a margarin nem vaj! Úgy utálom, amikor valaki annak hívja…

ehh… na mindegy… kidühöngtem magam….

2 megjegyzés:

Wise Lady írta...

Egyetértek. Mit gondolsz hány helyen készül az étel vaj helyett margarinnal? Beleértve az éttermeket is!
Nálunk még nincs transzzsír tilalom sajnos.

Lilla írta...

csak szembeülni ezzel mindig rossz. én is használok margarint néha, különösen akkor, ha a laktóz-intolarens hugomnak főzök, és ezzel laktózmentessé válik az étel. de így oda kicsapva a doboz sokkoló volt.

ami egyébként még egy fokkal rosszabb: növényi tejszín (hulala). soha. ehetetlen ipari hulladék.