2013. október 28., hétfő

“30 nap vackok nélkül” – 25. nap

reggeli:
ropogós rozsos kenyér, vaj, paprika, tea, narancslé
ebéd:
barna sörös marharagu, mustáros tört burgonya, káposztasaláta
uzsonna:
csokis keksz
vacsora:
maradék marharagú, sütőben sült krumpli, káposztasaláta, körtés sütemény (custard pie, amit nem tudom hogy kellene fordítani)

Azt írta a recept, hogy 4 adag lesz a marharagu. Háromszor ettünk belőle ketten… Abban mondjuk meglehetősen biztos voltam, hogy 1 kiló hús több lesz mint 4 adag. És valóban. Nem dokumentáltam, mert marharagu, barna sörrel, volt még benne hagyma meg répa, meg némi fűszer, és kb. ennyi. Jól guglizható, szerintem nagyon elrontani sem lehet. És a kezemet sem égettem meg, amikor kivettem a fazekat a sütőből (hipp-hipp-hurrá). Van egy ilyen rossz szokásom, hogy ha nem tepsi van a sütőben, hajlamos vagyok puszta kézzel nyúlni felé, mert hát a serpenyő nyelét amúgy csak úgy megfogom… Ja csak amikor a főzőlapon van nem 220 fokos…

0 megjegyzés: