2013. október 3., csütörtök

“30 nap vackok nélkül” – 5. nap

reggeli:
tea, narancslé, ropogós rozsos kenyér, padlizsánkrém
tízórai:
kefir
ebéd:
rizs + gorgonzolás-körtés csirke
uzsonna:
kölesgolyó
vacsora:
sajtos omlett, paradicsom, 1 csík bio tejcsokoládé

Na megvolt az első nehézség, és az első (éhes vagyok tehát hisztis) vita is lezajlott. Mert nekem prekoncepcióim voltak a vacsorával kapcsolatban. Kenyeret akartam enni. Olyat, amiben nincs mindenféle ki-tudja-micsoda. Úgyhogy gyökérkenyeret akartam venni, mert azt állítják magukról, hogy nem használnak adalékokat. Persze pont nem volt a Sparban. Na ez generálta a vitát, hogy mi-a-fene-legyen vacsorára, illetve bepattanjunk-e a kocsiba és tartsunk-e kenyérvadászatot. Végül nem tartottunk. Levi sütött omlettet. ami persze tök jó, csak alapvetően nem tojásos-hangulatban voltam, hanem kenyeres-kéksajtosban. És ha éhes vagyok és nem kapom meg, amit akarok, hisztis leszek. És ez tudom, hogy rémes, de akkor is. Annyira alapdolgokat nem lehet itt beszerezni a kétszáz méterre lévő abc-duóban (spar és Tesco express), hogy a hajamat tépem ki.

Egyébként nyilván 2x fényesebb a hajam mint eddig és egy levegővel futok fel a tizedikre.

0 megjegyzés: