2014. január 1., szerda

“365 nap vackok nélkül”

realfood

Az idei év nagy elhatározása – na jó, már jó régen kitaláltam, hogy ez lesz, de csak most rajtolt el a dolog – hogy kiterjesztem a “30 nap vackok nélkül”-t, és egy év vackok nélkül jön.

A lényeg (“szabályok”) az mint anno:
nem fogok feldolgozott szarokat enni.

Szóval nincs smarties, azt hiszem bolti jégkrém (hacsak nem találok valami szuper terméket), bolti hamburgerzsemle és társaik.
Vettem bio majonézt, bio ropogós csokis granolát és bio virslit az újévi hotdogba (találtam vállalható elősütött bagettet*).

*Amint azt a 30 napos project tapasztalatai is mutatták, a kenyérféle a leghúzósabb, nehéz megfelelő kenyeret, tortillalapot találni. Péksüteményt nem nagyon szoktam venni, nem nagy ügy magamnak sütni, eddig is nagyrészt ez volt a felállás. De tortillalapot garantáltam nem fogok házilag csinálni. Anno megpróbáltam párszor, egyrészt nem olyan, másrészt tönkretettem vele egy majdnem vadiúj palacsintasütő serpenyőt, szóval részemről ennyi volt a tortillalap-próbálkozás. Bagelt tudok sütni, norvég vaníliás tekercset tudok, pain au chocolat-ot tudok…

Úgy tervezem, hogy hetente posztolok a tapasztalatokról.
Az alapelvárás az, hogy ez majd milyen jó lesz a testemnek, “mellékhatásként” pedig pár eladott kilót várok, a 30 napos verzió alatt is fogytam egy kicsit (pedig soha előtte nem ettem annyi csokoládét és házi süteményt).

0 megjegyzés: