2014. január 30., csütörtök

Tejszínes karalábé - “Végigfőzni a Meatless-t”

Mivel nem vegetarianizmust fogadtam, csak végigfőzöm a Meatless-t, ezért a köretek mellé sokszor húst fogok csapni. Nyilván egy kis tejszínes karalábé önmagában még nem ebéd (nekem legalábbis nem, ha nem akarok hobbit-módra, háromszor uzsonnázni), úgyhogy sütöttem mellé pár mini-hamburgerpogácsát, de rántott sajttal, vagy sajtgolyókkal is nagyon finom lehet.
És hmmm… bírom én a zöldségeket, csak legyen mellé elég marhahús. :-D

Hozzávalók:

  • 2 kis karalábé
  • 1 kisebb hagyma
  • 1 kanál olaj
  • pár evőkanál tejszín
  • só, bors

Ha friss a karalábé, és szépek a levele, mehet bele az is (a hagyma mellé, felaprítva), az enyém már elég fonnyadt volt, úgyhogy kihagytam.

A karalábét meghámozom, kis kockákra vágom, 8 percig főzöm, majd leszűröm.
A hagymát vékonyan felkarikázom, és a felhevített olajon kb. 5 perc alatt üvegesre párolom. Hozzáadom a karalábét, a tejszínt, sózom, borsozom, és összeforralom.

2 adag lesz belőle

0 megjegyzés: