2009. május 1., péntek

Medvehagyma-hétvége

Tegnap a piacon láttam pár árusnál medvehagymát, gondoltam kipróbálom mi az, amire minden blogger úgy rá van bukva. A fokhagymás íz nálam pluszpont, ugyanis egyesek szerint túlságosan is odavagyok érte, és túl sokat teszek mindenbe. Pedig nem is, csak 2x annyit szoktam, mint amennyit a recept ír. Az pedig nem is olyan sok.

Este az első adag elfogyasztása után tudatosult bennem, hogy ez azért nem is olyan kevés, mint elsőre gondoltam. Kicsit át kellett variálom a tervezett  hétvégi menüt. A következők voltak/lesznek/vannak/készülnek a medvehagymából:

  • medvehagymás vajkrém – jó volt, de nem valami gyomorkímélő
  • medvehagymás quiche – az alap quiche lorrainet turbóztam a medvehagymával. Most sül. Nyammm.
  • medvehagyma krémleves holnapra, mert még mindig van belőle egy csomó a pulton.

Receptek meg képek majd jönnek.

2 megjegyzés:

Océano Naranja írta...

cosa importante sincronizar con direccion.

Lilla írta...

I don't speak spanish. in english please :-)
you can contact me at lillafoz at gmail.com