2010. november 5., péntek

A Wittner Pictures bemutatja: Pórés-almás lepény

cim

Én az a fajta vagyok, aki alapvetően szeret iskolába járni, pláne, ha ilyen vicces feladatokat adnak. Az mondjuk még kicsit gázos, hogy ma kell hozzá utólag kreálnom egy forgatókönyvet, mert öcsémmel az általam rajzolt storyboardból dolgoztunk, de mindegy. A film megvan, innentől ez ügyben leálltak a kreatív energiáim.

A formai dolgokon (min. x részből álljon, legyen benne áttűnés stb.) kívül semmi sem volt adott. Úgyhogy némafilm, mert utálok szerepelni, és felvételen borzasztóan cincogi a hangom (igazából meg nem, szóval ez vicces), és főzős, mert nem jutott eszembe más (hmmmm… nem biztos, hogy teljesen meglepő).

És akkor a kész mű, pórés lepény 1 percben:

Hamarosan felrakom a “rendes” receptet is. :-)

4 megjegyzés:

Felhőlány írta...

Nem lehet megnyitni, hibaüzenetet küld... :(

Lilla írta...

nálam megy a beágyazott youtube video, fentre csak beszúrtam egy képet. melyik dob hibát neked?

Izabell írta...

Nagyon fincsi lehet, viszont ezt a videót egyszerűen imádom!
www.itsbellatime.blogspot.com

Felhőlány írta...

A blogodról nem tudtam megnyitni, de kicseleztem és megnéztem egyéb úton! Nagyon jóóóóóóóó! :) Nagyon ügyes vagy! :))