2011. július 31., vasárnap

Nektarinos-sonkás szendvics


Pofátlanul egyszerű, és akkora ‘úá’, hogy hajjajj… És sajnos nem enyém az érdem, hogy eszembe jutott ez a párosítás, itt láttam.
Pirított ciabattával lenne az igazi, nekem azonban csak félkész bagett volt itthon, amit a múltkori pizza-bagett készítésből okulva eleve kettévágva sütöttem, így egy füst alatt letudtam a sütést és a pirítást is.
Hozzávalók:
  • pirított bagett/ ciabatta szeletek
  • ricotta
  • nektarin
  • pármai / feketeerdei sonka
  • méz
  • (bors)
A megpirított kenyérre ricottát kenek (és megborsozom), majd sonka és nektarin-szeleteket fektetek rá, végül rácsurgatok egy kevés mézet.
Mondtam, hogy pofátlanul egyszerű.
Még úgy is, hogy én a saját adagomra megsütöttem a sonkát, mert nem eszem nyers húst (a sonka és a szalámi is nyers, a pácolás és a füstölés még nem hőkezelés).

0 megjegyzés: