2011. június 27., hétfő

Sonkás-dinnyés szendvics

Ezen azt hiszem nem nagyon van mit részletezni. Hétfőre általában olyan ebédet szoktam csinálni, ami 10-15 perc alatt elkészül, szendvics, főzelék és hasonlók.

Van egy jegyzetfüzetem, mindenféle tervvel (dohányzóasztaltól hamburgerig sok minden van benne) – egy oldalt különböző szendvicseknek szenteltem benne. A megvalósítást tekintve ez az első a listából, majd érkeznek sorban a többiek is, nyáron szerintem nagyon jó ebédre egy szendvics és némi saláta.

Hozzávalók:

  • tetszőleges zsömle/buci (ez a képen kukoricával szórt, csökkentett szénhidráttartalmú hamburgerzsemle)
  • 2 szelet nyers sonka (pl. fekete-erdei)
  • pár szelet sárgadinnye
  • rukkola/saláta
  • esetleg majonéz

A bucit kettévágom, és a vágott oldalát megpirítom. Az alsó felét megkenem egy kis majonézzel (aki nem szereti, hagyja ki ezt a lépést), pakolok rá rukkolát/salátát, ráteszek két szelet sonkát (az enyémet megsütöttem, mert nem eszem nyers húst) majd pár szelet sárgadinnyét, és befedem a buci tetejével.

1 fős adag.

0 megjegyzés: