2011. június 12., vasárnap

Nyári koszorú

Úgy döntöttem, ideje lecserélni a tavaszi koszorút az ajtónkon, úgyhogy kb. 30 perc alatt összeraktam egy nyárit. Egy külföldi blogon láttam az ötletet, már nem emlékszem, hogy hol, mivel “nem raktam el” a linket, hiszen annyira egyszerű az egész, sok koktélernyő, szalag és egy alap.

o-matic

Amire szükség van (bár a képen minden látszik):

  • koktélernyők, én a neten rendeltem, kb. 1000 huf volt a 144 darab, amiből jócskán maradt még
  • 22 cm átmérőjű hungarocell alap – 400 huf
  • 1 méter drótszélű szalag, ez emlékeim szerint 350 huf volt
  • 2-3 gombostű
  • olló
  • ár

keszul

A koktélernyőknek túl hosszú volt a szára, ezért levágtam belőlük. A szalagból levágtam egy kb. 10 cm-es darabot, csomót kötöttem rá, hogy legyen mivel felakasztani, átdugtam rajta a maradék szalagot, és masni kötöttem belőle a koszorúra* (a gombostűkkel rögzítettem a szalag helyét a koszorún, hogy ne forduljon el felakasztás után). Több helyről indulva, kicsit össze-vissza beleszurkáltam a napernyőket az alapba (nem jó elindulni az egyik oldalról, és haladni körben, mert akkor halpikkely szerű fedés lesz belőle). Végül felakasztottam az ajtóra**.

*lehet közben is, a lényeg, hogy ne a legvégén kerüljön rá a masni, amikor már úgy kell bepréselni a napernyők közé, és nincs elég hely a szalagnak, hogy átfogja az alapot.

**amiről nincs kép, mert az ajtónk egy viszonylag keskeny és sötét folyosón van, ami nem igazán kedvez a fotózásnak.

0 megjegyzés: