2011. június 22., szerda

(at least)-6-a-day: 8. hét

hétfő (2011.06.13.)

Tömeg: 64,2 kg (juhé)
Reggeli: 2 szelet ropogós rozsos kenyér, májkrém, paradicsom, narancslé (2 egység)
Ebéd: csirkemell, karfiol, cukkini, uborkasaláta, cseresznyés rétes (2 egység)
Vacsora: steak burgonya, remulád-mártás, saláta, kókuszos meggyleves (3 egység)

Összesen 6 egység.

kedd (2011.06.14.)

Tömeg: 65,5 kg (mi a franc?)
Reggeli: 2 szelet ropogós rozsos kenyér, sajt, narancslé (1 egység)
Ebéd: paprikakrémes-cukkinis tészta (2 egység)
Vacsora: piadina – sajt, sonka, paradicsom + saláta (2 egység)
Desszert/Uzsonna stb: epres-joghurtos jégkrém, torta (IKEA), maradék m&m’s

Összesen: 5 egység

szerda (2011.06.15.)

Tömeg: 64,3 kg (na azért, de még mindig áll, mi a franc?)
Reggeli: müzli, tej, narancslé (1 egység)
Ebéd: csirkenyárs, mangó-paradicsom saláta (3 egység)
Vacsora: piadina, saláta (2 egység)
Desszert: zöldcitromos kókusz jégkrém

Összesen 6 egység

csütörtök (2011.06.16.)

Tömeg: 64,3 kg
Reggeli: müzli, tej, narancslé (1 egység)
Ebéd: szendvics – bagett, saláta, sonka, sajt, paradicsom (2 egység)
Vacsora: mcchicken szendvics, fél krumpli, fél light cola, kis shake

Összesen 3 egység, ami totál rossz, de megkívántam a napokban a müzlit, meg nem vagyok főzés-evés-kitalálás ügyben mosta  topon.

péntek (2011.06.17.)

Tömeg: 64,5 kg (szerintem víz a McDonaldsos kaja miatt, elképesztő, hogy én mennyire nem sózok, és ha máshol eszem akár csak egyszer, mennyi víz ugrik fel rám egy napra)
Reggeli: müzli, narancslé (1 egység) – elfogyott a müzli, most egy darabig jó vagyok, amúgy tényleg rémes édeset enni reggelire, most, hogy négy napja édes szarságot reggelizek, sokkal előbb és sokkal éhesebb vagyok
Ebéd: paradicsom, olajbogyó, bulgur, grillezett sajt (1 egység)
Vacsora: apple fritter, hasábburgonya (1 egység)

Összesen 3!!! egység, hát igen, erre nem vagyok büszke, úgy tűnik a közelgő vizsga nincs jó hatással az étkezési szokásaimra.

szombat (2011.06.18.)

Tömeg: 64,4 kg.
Reggeli: 2 szelet ropogós rozsos kenyér, körözött, rukkola, narancslé (2 egység)
Ebéd: cukkinis rizottó (2 egység)
Uzsonna: 1 db pilóta-keksz muffin
Vacsora: saláta, frappé, 1 db muffin (1 egység – inkább másfél de mindegy, legyen 1)

Összesen: 5 egység (az előző két naphoz képest előrelépés…

vasárnap (2011.06.19.)

Tömeg: 64,4 kg
Reggeli: 2 szelet ropogós rozsos kenyér, rukkola, sonka, narancslé (2 egység)
Ebéd: svéd húsgolyó, hasábburgonya, meggyleves 
Vacsora: muffin, tortillachips

Összesen 3 egység

summary:

Iszonyú gyenge teljesítmény, híztam is 1 kilót, de megvan a vizsga, plusz lehet h ínhüvelygyulladásom van, mert fáj és merev a csuklóm, úgyhogy tornázni sem tudtam. De most visszatérek a kaja-ellenőrzésre és a mozgásra.

0 megjegyzés: