2011. március 18., péntek

Tavaszi koszorú


Délelőtti 10 perces barkács-projekt a tavaszi nagytakarítás-dekorálás részeként. Tovább tartott a hozzávalók beszerzése, mint maga az alkotás, mert az első hobbyboltban nem voltak fa-katicák. Gondolom nem én vagyok az egyetlen, aki mostanában ilyet vásárol. És szerintem nincs az a hatalmas, jól felszerelt hobbybolt, ahol én rögtön elsőre mindent megtalálok. Tutira valami épp ki vagy fogyva, ami nekem kéne. :-) Bár a csúcs az volt, amikor webshopban rendeltem egy festéket, majd felhívott egy hölgyike, hogy most nincs, jövő hónapban leltároznak, lehet, hogy 2 hónap múlva lesz, kell-e még úgy is. Hát nem kellett, nekem két héten belül kellett volna, nem 2 hónap múlva….
alap1
Hozzávalók (1 dolog kivételével minden rajta van a képen):
  • vessző alap (azt hiszem ez kb. 15 cm-es)
  • 1 méter drótszélű szalag
  • 9 db fa katica (ez a nagyobbik fajta, 10 jobb lett volna, de 3asával voltak összecsomagolva)
  • olló
  • ragasztópisztoly
  • 1 darab gombostű
A szalagból levágok egy kisebb darabot (ez lesz majd az akasztó), és a nagyobbik darabból masnit kötök a koszorúra (előtte aláteszem a kis darabot és megcsomózom, utólag is be lehet dugni alá az akasztót, de egyszerűbb már az elején). A masni közepén átdugom a gombostűt, hogy rögzítsem (így nem fogja elrontani a második masni), a masni hosszú száraiból kötök még egy, kisebb masnit, szorosan meghúzom, és elrendezem a hurkokat. A katicákat ragasztópisztollyal a koszorúra ragasztom, és kész. 1-2 perc alatt lehűl a ragasztó, és már mehet is az ajtóra.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon tetszik. Ha találok katicákat meg is koronázom a hétvégi nagytakarítást egy kis tavaszi érzéssel :)
Üdv Gabi