2011. március 8., kedd

(at least)-5-a-day: 8. nap

Tömeg: 65,5 kg

Reggeli: 3 ropogós rozsos kenyér, májkrém, uborka, narancslé (2 egység)

Ebéd: 1 adag vadas 6 dkg spagettivel (1 egység)

Uzsonna: 1 csokis muffin

Vacsora: borsós-aszalt paradicsomos rizottó (2 egység)

Esti nasi: 1,5 muffin.

Azaz összesen 5. Egy hét alatt visszaálltam a kb. 65 kg-ra, ami már az egész 5-a-day előtt is voltam, nem is értem, hogy voltam a projekt elején több. A jelek szerint a napi 5 egységet meglehetősen könnyen elérem, a folytatásban azon kéne dolgozni, hogy ez minél gyakrabban inkább 7-8 legyen.

3 megjegyzés:

mandy tarragon írta...

Kérdés: szerinted hány retek egy adag? A leírás szerint 10 db, de egy csomóban csak 8 van és az is jóval több, mint 80 gramm :) Szerinted kiegyezünk fél csomóban?

Lilla írta...

szerintem a 80g a mérvadó (elég nagy szórása van a retek méretének) :-)

mandy tarragon írta...

megnyugtattál :)