2011. március 16., szerda

(at least)-5-a-day: 16.nap

Tömeg: 65,2 kg

Reggeli: 2 szelet ropogós rozsos kenyér, uborka, narancslé (2 egység)

Ebéd: sült csirkecomb, bulgur paradicsommal, paprikával, olajbogyóval (2 egység), 2 kis szelet mézes zserbó

Vacsora: hagymás rántotta (rengeteg hagymával), 2 szelet ropogós rozsos kenyér, kínai kel saláta (végre elfogyott, amikor csináltam még nem úgy nézett ki, hogy egyedül eszem meg majdnem az egészet) (2 egység)

Nasi: Nigella féle corn flakes-es csokis izé

Összesen 6. Kicsit “éhenhalós” napjaim vannak, rá kell ülnöm a kezemre, hogy ne egyek egész nap/ne egyem magam tele teljesen (pedig most nem állok úgy, hogy rá lehessen fogni a hormonokra). Rémes, egész nap a következő forog a fejemben futó félkarú rablón: hamburger, bármi hasábburgonyával, cheesecake, avokádó, krémmel vastagon megkent cupcake-ek, fagylalt… Még jó, hogy nem vagyok az a tipikus hűtőre rábukós zabálós némber. Általában kitart az önuralom, és mértékletesen elégítem ki ezt a ringlispilt. Jah a svéd húsgolyót nem is írtam. De az mondjuk benne van a bármit hasábburgonyával kategóriában. És már 2 napja eldöntöttem, hogy vasárnap majd azt főzök.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Megértelek! Ma nekem is falós napom van - betoltam egy vápper szendvicset 7kor és már a második vacsorán agyalok korgó gyomorral, pedig még 9 sincs :)