2011. március 27., vasárnap

(at-least)-5-a-day: 27. nap

Tömeg: 65 kg (hééééé héééééé)
Reggeli: házi ciabatta, krémsajt, rukkola, paradicsom, narancslé (2 egység)
Vacsora: meggyes tiroli rétes (40 dkg meggyből kettőnknek, szóval újabb 2 egység)
Összesen 6, elégedett vagyok magammal – a reggeli mázsálást leszámítva. Remélem csak plusz 70 deka vizet raktároztam el az elmúlt napokhoz képest. És persze tudom normális még az egy napon belüli 1-2 kg-os súlyingadozás is, én viszont tudom, hogy két kilót nem ingadozok egy napon belül. Lehet, hogy a 100 kilós emberek igen, én nem szoktam (fél körül szokott lenni) . Két kilót pár nap alatt is csak úgy tudok adni ha 1) kiveszik a mandulámat, és egy hétig csak vizet bírok inni* 2) súlyos** gyomor- és bélrendszeri fertőzésem van 3) kipróbálok valami hülye diétát és szintén 1 hét alatt lemegy 2 kiló aztán semmi. Csak a kiakadás, hogy ‘héééé mi ez a kaja-terror’ és eredménytelenség. Szóval részemről a 4 nap alatt 7 kilót fogyhat “csodamódszerek” erősen felejtősek.
*amikor közli a kaja-felelős nővér a műtét után, hogy hát másnaptól már bármit lehet enni, az egy kicsit vicces. Nekem a babapiskótához is kellett 1 hét, a húshoz meg 2-3. És fakír és evés-bolond vagyok.
**súlyos = házhoz jön a háziorvos, majd sok egyéb mellett közli, hogy ki vagyok száradva és sóhiányom is van.

0 megjegyzés: