2009. szeptember 29., kedd

Csak könnyedén…

Azt hiszem a futár nálam kezdhette a mai napját, mert 9:02-kor csöngetett, hogy meghozta az új könyvemet. Az új Gordon Ramsay könyvemet persze, mert alapjáratban nem az Alexandriától szoktam rendelni (menjenek a jó fenébe, hogy nem lehet az üzletbe rendelni, mint a Bookline és a Libri esetében), de ezt nem láttam másnál, és pár napig (1 napig?) 20% helyett 40%-kal adták olcsóbban…

kép az alexandria-ról.

Most mit olvassak? Ezt vagy az Agatha Christie-met?

5 megjegyzés:

L.Krisztina írta...

Hű de jól jártam. Én vasárnap tettem fel a könyvet a gastroblogra, nem tudtam, hogy ilyen rövid ideig adják /relatív/ olcsón a könyvet. Nálam 10-kor csöngetett a postás.

Lilla írta...

most ragasztgatom bele a jelölőket, hogy miket akarok kipróbálni...

nelly írta...

Nálam is korán járt a futár, és én is olvasgatom. Nekem kettőt is hozott Gordontól. Lesz mit olvasnom! Igaz, hogy még nincs itt a karácsony, de én már megelőlegeztem. Ez a kedvezmény nagyon vonzóvá tette a vásárlást! Kár, hogy Jamie könyve még nem jelent meg. Csak húzzák, halasztják az időpontot. Türelem rózsát terem.....

Wise Lady írta...

Ez hogy lehet? Nálunk van Alexandria bolt, lehet rendelni, és ingyen lehozzák Pestről ide a világ végére, és a boltban átvehetem.

Lilla írta...

most nem kerestem ezt az opciót a honlapon, de amikor pár hónapja először rendeltem náluk nem írtak erről a vásárlási feltételekben semmit sem, hogy van boltba kérős opció, illetve rendelés közben ha volt is rá esély, akkor sem volt túl láthatóan elhelyezve... legközelebb megvizsgálom alaposabban. Mindenesetre a bookline és a libri rendelőfelülete "értelmesebb", és írják is a hasznos tudnivalóknál....